• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nu smäller det. Ny viktig information!

Bob Bryant

Breitling
Fredagen den 28 februari kommer vi ha en stor och öppen GTG i Stockholm! Alla är välkomna med en begränsning, du måste ha postat 50 inlägg.

Vi kommer äta, dricka och mingla samt frossa i klockor. Anmäl ert intresse i tråden så kommer närmare information om tid och plats komma på PM.

Mvh

Spencer and the Party Crew!

Hur ska jag hinna posta 50? Och jag vill komma!!!
 

Bob Bryant

Breitling
Du har ju bara 30 kvar, drygt 1 post om dagen. Fixar du lätt! Du kan ju, till exempel, ge dig in i diskussionen om vilka klockor som passar på nato :)

Välkommen, förresten!

Tackar, men, är en total novis när det gäller nato, kör gummi på mina båda dykare. Kanske ändå en bra idé, Nato verkar vara mäkta poppis nu på 2000 talet
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Hoppas verkligen att detta bara är en uppvärmning inför 2-årsfesten, en så kallad 1 1/2-årsfest. Hade gärna kommit men har nog redan intecknat mitt utrymme för klock-GTG'n i februari som har min frus välsignelse. Hon tycker jag ska göra vettigare saker än roa mig hela tiden. Förstår inte riktigt vad hon menar. Vet dock att ni kommer att ha jävligt roligt......måste ni ju ha eftersom ni alla är så trevliga :cool:
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Nä, först festen och nu detta. Jag missar allt. Jobbhelvete att vara i vägen för fritiden. :shifty:
Jag önskar er en sjuhelvetes trevlig afton.

Edit: helvete.
 
Topp