• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nu smäller det. Ny viktig information!

Donkii

Boushh
2-Faktor
Eftersom att jag åker en bit väljer jag såklart övernattning på hotell, kring vilka gator bör jag boka mitt boende så jag slipper vingla jätte långt efter GTG :D ? Antar att ni inte yppar var det skall vara..
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Tjo flöjt!
Dags att bekräfta för er som inte gjort detta så vi kan kordinera ihop detaljerna och få ut information till alla.

Vilka gäller då detta?

Jo: Palenkovich Wii Viking Florre Mkarlsson JS leben Podal Micke Ni Roxen vonbahr John R max MKRGG Denke san tim.stockholm Zackarias Dullfiere Davvan Jens masterkiller Ricrob Pappi Micke B Sullstrom Josef B micke_s Grafton

Vi har fyra personer på reserv som gärna tar en plats, så PMa mig asap så vi kan lösa detta om ni inte kan delta.

Mvh
A
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tjo flöjt!
Dags att bekräfta för er som inte gjort detta så vi kan kordinera ihop detaljerna och få ut information till alla.

Vilka gäller då detta?

Jo: Palenkovich Wii Viking Florre Mkarlsson JS leben Podal Micke Ni Roxen vonbahr John R max MKRGG Denke san tim.stockholm Zackarias Dullfiere Davvan Jens masterkiller Ricrob Pappi Micke B Sullstrom Josef B micke_s Grafton

Vi har fyra personer på reserv som gärna tar en plats, så PMa mig asap så vi kan lösa detta om ni inte kan delta.

Mvh
A


PÅ.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
tumblr_n0ekk3RyPX1qahug3o1_400.gif
 
Topp