• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nu tycker jag Porsan och Pelarn65 visar upp sina nyköp!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Du menar en sån här?
image.jpg
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
+1

Synd att så fina sommarskott inte visas upp mer ståndsmässigt! :D
 

Wemb

Cartier
Så sjukt fina!

Min tidigare kommentar om texten skäms jag för... Det här är perfektion.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
20150713_193317.jpg
20150713_194054.jpg
20150713_194522.jpg
20150713_194609.jpg


Forumets vanligaste GuldYM på gummi?

Så kom den äntligen, Rolex absolut snyggaste släpp i modern tid. Ett mästerverk i roseguld med band i titan och någon syntetisk gummiband ingen. Enligt reklamen lika hållbara som en Oyster länk vilket bådar gott när konkurrenternas (läs IWC, Breitling, AP, Hublot etc) torkar ut efter ett par år. Inne i klockan tickar den gamla arbetshästen 3135 medan 37 mm fick det nya verket 2236. Visst gångreserven och lite annat är bättre på det nya men det påverkar nog inte många köpare. Den matta tavlan är härlig och det röda står verkligen ut med index och visare i rose. Lumen har grym punsch och lyste upp direkt av ett par minuters senkvällssol. Enda negativa är att klockans band är för stort så jag får vänta tills mindre kommer in.
Ref 116655 vilket förvirrar lite då det känns som en Exp ref (1655). 212 400 kr i list vilket är ett klipp i min bok om man jämför med konkurrenterna. Vikten får jag återkomma till..

Stort tack Marcus och Daniel på @ROB-1832
 
Senast ändrad:

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fy fan vad jag är shopping sugen på en sådan där... !!!

Bra jobbat, alla tre! :)
Mvh
Micke
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Stiligt, riktigt stiligt! Är det här Rolex nya storsäljare? Såg nämligen en herre igår morse på Norra Stationsgatan som också hade en guld yacht-master på handleden
 

Apansson

Torpare
Bra krigat gubbar! Jävlar vad många ni blev som skaffade den ändå! Sjukt fin, kul att Rolex vågar något annorlunda!
 

DrDre

Patek
Hur känns bandet på handleden? Det är lite lite ovanligt med de där flänsarna på undersidan som verkar lyfta upp både självla bandet och klockan lite från huden?

Och givetvis, stort grattis till alla tre. Rasande snygg klocka!
 

Guillbert

Audemars
2-Faktor
20150713_193317.jpg
20150713_194054.jpg
20150713_194522.jpg
20150713_194609.jpg


Forumets vanligaste GuldYM på gummi?

Så kom den äntligen, Rolex absolut snyggaste släpp i modern tid. Ett mästerverk i rose guld med band i titan och någon syntetisk gummiband ingen. Enligt reklamen lika hållbara som en Oyster länk vilket bådar gott när konkurrenternas torkar ut efter ett par år. Inne i klockan tickar den gamla arbetshästen 3135 medan 37 mm fick det nya verket 2236. Visst gångreserv en och lite annat är bättre på det nya men det påverkar nog inte många köpare. Den matta tavlan är härlig och det röda står verkligen ut med index och visare i rose. Lumen har grym punsch och lyste upp direkt av ett par minuters senkvällssol. Enda negativa är att klockans band är för stort så jag får vänta tills mindre kommer in.

Stort tack Marcus och Daniel på @ROB-1832
Grattis, riktig snygg :)
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Grattis en (3?!?) jäkligt snygga klockor. Längtar efter att få se den i verkligheten och kanske tom få prova! :hungry:
 
Topp