• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nu var den komplett

KMS

Rolex
Snyggt!

På bilden med klockorna i lådan ser det ut som dom sticker upp över kanten.:) Risk för många glasbyten där...:)
 

san

Cartier
2-Faktor
Det där blev ju riktigt bra! De två plupparna i lådan, är det magneter för att hålla ihop locket?
 

Andsan

Rolex
Tackar

Till KMS: Rätt iakttagelse. Sticker upp ca 3 mm men det är ingen fara. Kuddarna har bra flex och jag tror att glasen klarar sig. Man bör kanske inte släppa locket från helt öppet läge.

Till San: Jo, det är magneter för att hålla locket på plats.

Jag försöker quota men det funkar inte :(
Hur gör man på detta forum?

/Anders
 

Glusch

Cartier
Har själv letat en bra klockbox i evigheter och det här gör en helt galet avundsjuk. Otroligt stiligt!
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Jag försöker quota men det funkar inte :(
Hur gör man på detta forum?

/Anders

Utbildningsmössan på: tryck bara på 'svara'-knappen under den post du vill quote:a. Om du trycker på flera så dyker de upp efter varandra i din post. Alltså kan du svara på flera personers inlägg i samma post. Fungerar mycket smidigt. :)

För övrigt: mycket snygg box! En sån skulle jag själv kunna tänka mig, tills vidare får cigarrlådan fortsätta göra jobbet.
 

Andsan

Rolex
Klockorna är Henri Duvoisin, ca 1950. Longines Conquest 18 k 1961 samt Longines Conquest 1956

Det är vanligt kuddfyllning som använts.

/Anders
 
Topp