Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Ny Beater till Sverige.

Diskussion i 'Diskussion' startad av Medstil, 1 april 2014.

1. Medstil
    Trådstartare

Medstil Bonde

Hej !

När jag startade mitt nya företag Royalstraps så sökte jag även efter den perfekta Beatern att sälja.
    Förutom alla straps företag som jag slutit avtal med, kommer jag nu även att sälja Momentum i Sverige.
    Momentum är ett företag från Canada som bygger extremt prisvärda klockor.
    Min favorit heter Steelix se bild nedan, Quartz verk från syskonföretag till Seiko med 5 års batteri, vattentät 200m med skruvad krona, härdat anti reflexbehandlat mineralglas, miljövänlig förpackning mm.
    Luggbredd 22mm så alla coola straps från Morellato och Bonetto Cinturini passar perfekt
    samt att Momentum gör ett par fina straps med, till just Steelix.

Kolla gärna instagram Royalstraps för senaste info.
    Webbutik öppnar maj-juni Royalstraps.se
    Första klockorna kommer hem i slutet på månaden och kommer kosta drygt 1000 lappen...

Ha D / Mathias

Beater.jpg

Gustavssonchris och Jonaz gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield