• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny bild, samma gamla jag

Fabian

Patek
2-Faktor
Att ha en bild på en av sina klockor som "profilbild" aka Avatar, är ju jättekorkat för man vet ju att klockan aldrig kommer stanna för evigt. Därför är det samma gamla jag men istället en brittisk stolthet som får pryda mitt yttre.
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
hehe min avatar tog jag från en mindre informationsbok från jobbet och fotade med min iphone 4. Gillar den skarpt! :)
 

fredtiger

Cartier
Min
Att ha en bild på en av sina klockor som "profilbild" aka Avatar, är ju jättekorkat för man vet ju att klockan aldrig kommer stanna för evigt. Därför är det samma gamla jag men istället en brittisk stolthet som får pryda mitt yttre.

Min SS stannar för evigt. På gott och ont. En gåva från någon som betyder mycket för mig varför den får stanna.
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Kör på en som har en koppling till en "one hit wonder", om ni kommer ihåg den vill säga

Diggade dockan, as simple as that...
 
Topp