• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny Bratte

Anthraxabuz

Panerai
Med hänvisning till min vän Eurenius som precis blivit med Steelfish :) Grattis!
Vill jag visa min nya Bratte... Som även ovansående vän hjälpt mig införskaffa från de norrländska vidderna.. Tack Eurenius!
När en sån även den i NOS skick dyker upp så slår man till, iaf jag...Låt mig presentera..
Colt II
e9evapy4.jpg

6amyze9y.jpg

ame6e2ap.jpg

y9urades.jpg



God helg!


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 

Hubbatix

Cartier
U1:an e fin oxå. Har haft en SDR. Men gillar vanliga U1:an bättre..


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Det var en SDR jag köpte. ;-) Har gillat U1:an länge och testade en grå hos Eriksons men det klickade inte riktigt ändå. Fick helt andra vibbar när jag satte på SDR:en, helt klockrent! Men funtar på att försöka hitta en grå ring att variera med ändå.

Men det är ju inte det tråden handlar om... Hur känns Colt II:an jämfört med Stålfisken? Bra mycket blankare antar jag iaf. :)
 

Anthraxabuz

Panerai
Det var en SDR jag köpte. ;-) Har gillat U1:an länge och testade en grå hos Eriksons men det klickade inte riktigt ändå. Fick helt andra vibbar när jag satte på SDR:en, helt klockrent! Men funtar på att försöka hitta en grå ring att variera med ändå.

Men det är ju inte det tråden handlar om... Hur känns Colt II:an jämfört med Stålfisken? Bra mycket blankare antar jag iaf. :)
Smaksak, jag hade väl sdr modellen i ett halvår... Sen blev det en Oris titan c...:)
Colten är trevlig, lagom vardagsstorlek. Polerat är lite ovant, men jag får väl köra cape cod, och när jag tröttnat på det, får det bli mattborstning.
:)


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Topp