• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Ny Citizen Skyhawk JY0020-64E

Subsec

Rolex
2-Faktor
Hej alla!
Säljer en helt ny och oanvänd Citizen Skyhawk JY0020-64E uttagen från Ur&Penn 2016-04-28. Kvitto och garanti medföljer naturligtvis!
Tyvärr har den inte kommit till användning ännu så istället för att ligga i lådan så säljer jag den. Urmakaren har endast kortat länken men den är ej använd. Länkarna medföljer också.

Lite fakta om klockan:
EcoDrive*, radiokontrollerad, perpetualkalender, alarm, reptåligt safirglas. Boett och länk i rostfritt stål. Boettstorlek 48 mm i diameter. Klockan är vattentät 200 m

Pris: 2400kr
Säljes gärna F2F i Göteborg men kan självklart skickas med Postens Skicka Lätt (spårbart). Då detta är min första annons på KS så bjuder jag på frakten!
Ingen retur då klockan är helt ny.
Frågor? Skicka PM så svarar jag direkt!
Min referenser så här långt :) : https://klocksnack.se/threads/nicklas_718.52642/

Bilder (tyvärr är man en dålig fotograf men tror att de funkar ändå):
DSC_0020.JPG
DSC_0022.JPG
DSC_0021.JPG


Tack KS för ett underbart forum och annonsplats!
 
Topp