• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny episod av "Talking Watches" på Hodinkee

B1884

Audemars
2-Faktor
Sjukt bred samling! Dessa ihop med Aquanauten och ALS'n gör den nog till bland de bättre jag sett!

samling.jpg
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Skön snubbe, kul att han (i motsats till många) väljer det han själv tycker är snyggt och inte bara följer strömmen. Tack för länken! :)
 

paradis

Audemars
Konstigt att han nämnde inte en ända klockans urverk, bara vilka färger dom har..........o_O Daytona var fantastisk.....
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Konstigt att han nämnde inte en ända klockans urverk, bara vilka färger dom har..........o_O Daytona var fantastisk.....
Han sa ju att allt handlar om estetik. Tycker inte det är konstigt alls.

Att många är till salu är inget konstigt. Många samlare smäller ut sina klockor på tex Chrono24 till tokiga priser. Vill någon överbetala så är det mesta till salu. :)

Kanske sad men vad vet jag. För rätt pris säljer jag mina klockor. Även om jag känner mer för vissa framför andra. Med rätt peng kan man alltid hitta roligare.
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Sund inställning och trevliga klockor, bra bredd. "Conversation piece" är en fras som föll mig i smaken.
Monte Carlon var fan favoriten där!
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Finns det tillräckligt fina samlingar och intressanta personer i Sverige för att göra något liknande Talking Watches?
 

san

Cartier
2-Faktor
Hans Heuer Monza 150.501 var inte att leka med.

5627567273_dcbd97c0c4_z.jpg

6905265019_26df217ded_z.jpg

5628154646_9f778244c1_z.jpg

5627568937_11c28eacc7_z.jpg


Helvete, nu vill jag ju ha en sån.
 
Topp