• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny full 60 min bezel på Suben.. kan det vara sant?

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
attachment.php
 

Bolio

Panerai
Tycker det ser helt ok ut, men är dock skeptiskt till att den är äkta borde gå att se på Rolex sidan då eller?
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Why not? Men det hade ju känts mer relevant om alla sextio minutrarna var markerade, inte bara de fyra minuter per fem-minutersintervall som det finns plats för utöver tiotalssiffrorna...
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Tycker det ser helt ok ut, men är dock skeptiskt till att den är äkta borde gå att se på Rolex sidan då eller?
Nej, det kan dröja innan vad som faktiskt är till försäljning syns på sidan. Före internets tid var det ju inte ovanligt med trycksaker som hade äldre modeller/versioner avbildade, allra senast då solida ändlänkar introducerades och medföljande instruktion hade den äldre modellen avbildad.
A
 

Dawsss

Omega
Why not? Men det hade ju känts mer relevant om alla sextio minutrarna var markerade, inte bara de fyra minuter per fem-minutersintervall som det finns plats för utöver tiotalssiffrorna...
Det såg jag inte ens.. Bra spottat.. Det känns mindre Okej.
Känns skumt.. Men visst ser deepsean ut så också?
 



Någon fler som tycker att kronan ser rackig ut, att borstningen på luggarna är alldeles för spretig, att typsnittet på siffrorna sitter snett och att passformen mellan endlink och bandhorn ser dålig ut?

Jag har svårt att tro att detta skall vara en äkta, och om det är det så gillar jag inte det jag ser.

:blackeye: :bawling:
 
Topp