• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny funktion??

BRA ide?

  • JA

    Röster: 4 10.3%
  • NEJ

    Röster: 17 43.6%
  • KS IS LIFE

    Röster: 18 46.2%

  • Totala väljare
    39

Glusch

Cartier
Man tycker ju det, men du kanske hade kunnat vara ännu tydligare i den här tråden med vad som hände. Här slog bara ifrån dig anklagelserna utan att förklara vad som hänt (lite halvt sådär gjorde du väl det med kryptiska meningar så som "får logga ut nästa gång jag lämnar datorn"). Bara att länka till den andra tråden, eller skriva "som jag sa i en annan tråd var det en kompis som gjorde det för att driva med mig" hade nog löst det.

Sen kommer det ändå vara folk på det här forumet som redan bestämt sig oberoende av vad du säger och hur väl du än förklarar att du är skyldig och bör lynchas. Men så är det på KS, och ute i stora vilda världen också :)
 

Casual Bum

Panerai
2-Faktor
Ja man tror ju att det har hänt något stort när hälften av trådarna på förstasidan handlar helt plötsligt om Hublot. Visade sig dock att handla om old news :banghead:
 
Topp