• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny Hamilton- Pan Europ

Har ju sett kronografversionen tidigare, men måste säga att den här modellen från Hamilton ser vassare ut - vill se "riktig" bild nu! Eller hellre klämma på ett ex såklart...
 
Har ju sett kronografversionen tidigare, men måste säga att den här modellen från Hamilton ser vassare ut - vill se "riktig" bild nu! Eller hellre klämma på ett ex såklart...

Snodd bild

EDIT: Såg nu att det var den utan chrono du ville se....

006-3.jpg
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Jag har en svart chrono, den är perfekt. Men jag SKA ha en blå icke-chrono också. Vill ha sommar väldigt snart av flera skäl.
 
Tråkigt att behöva säga, men det var nog lite bättre förr, håller med dig i detta fall TorNet. Subdialsen är betydligt trevligare på gamla, övriga detaljer kan jag nog leva med på den moderna. Men hellre fria än fälla - en helt ok remake ändå...
 

Perz

Omega
Snyggt med den blå urtavlan med matchande Nato. :cool:
Den grå urtavlan var lite sådär, men kanske går att liva upp med annan färg på armbandet.
 
Topp