Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Ny Hamilton X-wind vit urtavla, ETA 7750 8tkr

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av crille_hallden, 9 mars 2013.

1. crille_hallden
    Trådstartare

crille_hallden Torpare

Hamilton X-wind, vit urtavla.
    Ovanligt märke i Sverige (därför jag köpte), Eta 7750 och mycket klocka för pengarna.

Har dock fastnat för speedmaster silver dial, byte med sådan i motsvarande skick kan vara aktuellt.
    Ny, inköpt i slutet av dec. 10-15 dagars anv. skrivbords jobb. Vart en sväng hos swatchgroup nordic då jag tyckte den låg i ytterläget på att hålla tiden. Nu inom +5s.
    Internationell garanti, ovanstående var smidiga att samarbeta med. Skickade t.o.m fraktlåda gratis.

Uret.se= 16.500kr

Mitt pris 8tkr... :)

Mvh Christian

2. hans

hans Petrus Kenicius

Från:
    Väster om hEden
    Vad är det för diameter?

Sjöö Sandström Royal Straps