• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny intervju

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Mr Biver slår mig som en visionär herre, som säljare älskar jag hans förmåga att ärligt och rakt tala om tingen på ett entuseasmerande sätt. Kunden är kung, produkten är drottning, hans jobb är att sammanföra dem och få dem att bli kära. Vilket fantastiskt sätt att summera allas vår relation med varumärkena och klockorna vi älskar!

Själv tyckte jag journalisten gjorde sitt jobb. Det är inte Uppdrag granskning utan en möjlighet att få en av klockvärldens moders/shakers framför kameran. Jag hade nog varit tre gånger så lismande, men så gillar jag både mr Biver, hans idéer och några av hans dinkor.
 

dräpdrulle

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
image.jpeg

Bjuder på en BP bara för att. :)
Intervjuer med JCB är alltid trevliga, gillar att han delar med sig om strategier och tankesätt.


Jag gillar BP och även FF modellen men det är sällan någon klocka oavsett märke ser bra ut i direkt stark solljus!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag gillar BP och även FF modellen men det är sällan någon klocka oavsett märke ser bra ut i direkt stark solljus!
Håller inte med dig alls faktiskt. Det är ju i direkt solljus man kan skilja agnarna från vetet. BPn är fantastisk i direkt solljus, svårt att få till det bra på bild däremot pga alla reflektioner i strukturen på tavlan.
 
Topp