• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny klocka och nya kläder....

par

Patek
2-Faktor
Kom ett paket idag med lite kul. Först en ny 116000 som kom hem. Anledningen till köpet är att jag såg den blåa tavlan som var så jäkla bra i verkligheten(svår att fånga på bild). Jag är jäkligt nöjd med min Dj så tyckte den här var ett kul komplement.
I verkligheten så upplevs modellerna väldigt olika, OPn upplevs bla större ä DJn.
Här kommmer ett gäng riktigt dåliga bilder med en skit mobil:)

Skiter i öppning och går direkt på, notera de snabba skorna
iW2BUA6.jpg


Suddig bild på DJ och OP


Dåligt försök till att fånga livet i den blåa tavlan


DJ, samma grund men så olika


Lite lume




Nya kläder till min Planet Ocean Sommarkläder=Gummi






Får nog skaffa något bättre än samsung mobil för den suger...
 

M021

Rolex
2-Faktor
Kom ett paket idag med lite kul. Först en ny 116000 som kom hem. Anledningen till köpet är att jag såg den blåa tavlan som var så jäkla bra i verkligheten(svår att fånga på bild). Jag är jäkligt nöjd med min Dj så tyckte den här var ett kul komplement.
I verkligheten så upplevs modellerna väldigt olika, OPn upplevs bla större ä DJn.
Här kommmer ett gäng riktigt dåliga bilder med en skit mobil:)

Skiter i öppning och går direkt på, notera de snabba skorna
iW2BUA6.jpg


Suddig bild på DJ och OP


Dåligt försök till att fånga livet i den blåa tavlan


DJ, samma grund men så olika


Lite lume




Nya kläder till min Planet Ocean Sommarkläder=Gummi






Får nog skaffa något bättre än samsung mobil för den suger...
Snyggt! Ja samsung håller inte, minns du Iphonen jag hittade på Schipol i 18k för 5000euro? Bara gå all in på guldet...
 
  • Like
Reactions: par

Wi

NLA
2-Faktor
Har alltid trott att OP är 34mm..Eller jag är rätt så säker på att de äldre referenserna är det.
JS visst är den väldigt väldigt lik exp1an!
 

jabla

Sarlacc
Grattis! ser trevligt ut, som nämnts ovan är ju OP:n ett värdigt alternativ när Explorer ettan förvuxit sig till 39mm :)
 
  • Like
Reactions: par

acce1999

Patek
2-Faktor
Nej 116000 är 36mm. Har läst att tavlan påstås vara större pga smalare Bezel
Fram med skjutmåttet!

Ska nog vara samma, men de visuella skillnaderna ska man inte underskatta.

Vilken av de två känns bäst på handleden?

Gillar 116000 och ser fram mot att Rolex kompletterar den med en enkel stavindextavla.

Mvh A
 
Topp