• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny klockblogg

Frosse

Cartier
Har bestämt mig för att starta en klockblogg med diverse bilder, videor etc., dock inga texter. Se det som en vägg full av härligheter. Vi får se hur det går och jag tar väl det som det kommer haha. I dagsläget är den lite tung pga headern men fixar till det snart.

Planerar att dagligen lägga upp bilder så kika in om ni vill :). Har ni några önskemål, tips etc. så hojta till! Och sprid den gärna!

http://watchesbyvictor.tumblr.com

Enjoy!
 

Frosse

Cartier
>>2000+14

>>Klockblogg

>>blogg...?

Det var tråkigt att du känner så. Folk avfärdar ofta bloggar som om ingen besöker dessa längre. Har trevlig lite statistik här:

Nio procent av svenska internetanvändare, dvs cirka 760 000, läser dagligen bloggar enligt Olle Findahls rapport Svenskarna och Internet 2013. Internationellt sett läses Wordpress-bloggar månatligen av 395 miljoner människor. Men visst, "bloggen är död".

Tack för ditt icke-stöd! :banghead:
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Finns hundratals av dessa och då innehållet är detsamma som på alla de andra kommer tyvärr jag inte att följa den :(
 

SSL

Audemars
Snyggt! Men svårt att skina som ny i bloggvärlden. Fundera på instagram också om du inte redan är där. Bra sätt att få bra rull på besökare m.m.
 

plattfot

Rolex
Kul med engagemang klockrelaterade sidor. Tror du tjänar på att skapa en egen nisch som lockar till att komma tillbaka (ju mer eget desto bättre). Inte enbart presentera random "snyggbilder" de flesta (här iaf) redan hittar i sina instagramflöden.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Okej :) Jag hoppas kunna locka dig i framtiden :D


Inser att mitt inlägg lät lite negativt då jag läste det igen, inte riktigt menat så, det hade varit roligare med egen tagna bilder, problemet där kan lätt bli att det blir dyrt (olika klockor) eller många bilder på samma klockor.

Spana in pinterest om du inte redan gjort det, lycka till!
 
  • Like
Reactions: par

Asplund

Patek
2-Faktor
Det var tråkigt att du känner så. Folk avfärdar ofta bloggar som om ingen besöker dessa längre. Har trevlig lite statistik här:

Nio procent av svenska internetanvändare, dvs cirka 760 000, läser dagligen bloggar enligt Olle Findahls rapport Svenskarna och Internet 2013. Internationellt sett läses Wordpress-bloggar månatligen av 395 miljoner människor. Men visst, "bloggen är död".

Tack för ditt icke-stöd! :banghead:

750 000 av dessa är dock av det kvinnliga könet samt handlar om att bli smal, festa och mode.

Lycka till iaf hoppas du får några läsare!
 

Frosse

Cartier
Inser att mitt inlägg lät lite negativt då jag läste det igen, inte riktigt menat så, det hade varit roligare med egen tagna bilder, problemet där kan lätt bli att det blir dyrt (olika klockor) eller många bilder på samma klockor.

Spana in pinterest om du inte redan gjort det, lycka till!
Japp Pinterest använder jag flitigt :)
 
Topp