• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny klockförvaring!

easy rider

Brüno
2-Faktor
Inspirerad av Fabian begav jag mig till samma cigarrbutik och införskaffade en låda. Jag hittade en lite större variant som gick lös på hela...100kr. En dubbeldeckad trälåda med plats för lite servicepapper, påsar, band och klockor. Tack för idén Fabian!

xzX3oOf.jpg


AHrgRDB.jpg


xzrAYQ4.jpg


F3tgO1Z.jpg


0J8gQpH.jpg


oR5EIWt.jpg
 
D

Deleted member 1265

Guest
Skön lösning, snyggare än en winder!
Hoppas inte ev sambo eller annan människa beslutar att du ska sluta röka cigarr, kan kosta flera klockor.
 

Patrik Sinn

Cartier
2-Faktor
Efter att ha läst denna tråd var jag tvungen att svänga förbi cigarrbutiken!

Fick denna låda gratis, han ville absolut inte ha betalt. Enda nackdelen är att jag bara har en klocka men det kommer säkert bli flera inom snar framtid, detta forum skapar ett beroende:)

Din gamla klocka Easy Rider!
udu8a2yr.jpg
dametada.jpg
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Fan! Jag ska gå och snacka med Robban. Har ju gett honom helt nya möjligheter till att bli miljonär - helt gratis!!!
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
För en annan som bor åt helvette så att säga, vill någon vara vänlig i samband med sitt eget besök till cigarrbutiken hooka upp mig med en också? Givetvis mot kompensation!

Mvh.

easy rider, fet dubbeldäckare, synd att du inte köpte den full :)
 
Topp