• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny logo (i banner storlek) till 'Klocksnack'...

Ariste skrev:
masterkiller skrev:
Testade en ny grej igår på skoj vet att den är lite sned och vind men lade bara 5min på den...
Toppenidé med logga, jag skänker en klocka värd 1000 kr till den pott som personen som är först med att tatuera KS-loggan får...:)


Man tycker ju formpatronerna bode föregå med gott exempel och tatuera sig först! Emblemet som ryggtavla är det minsta man kan begära ;-)
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
100% medveten om att jag kommer få äta upp det här: jag är all in på att göra en KS-tatuering så fort vi har spikat en logotype. Det har ni mitt ord på. :cool:
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Denke skrev:
100% medveten om att jag kommer få äta upp det här: jag är all in på att göra en KS-tatuering så fort vi har spikat en logotype. Det har ni mitt ord på. :cool:
Häftigt, Denke! :)
Har den tatueringskunniga medlemmen från TTT reggat sig här på KS?
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Denke skrev:
100% medveten om att jag kommer få äta upp det här: jag är all in på att göra en KS-tatuering så fort vi har spikat en logotype. Det har ni mitt ord på. :cool:

Haha fan vad jag ska spara en bild på detta så det finns bevis :D
 
JakobZ skrev:
Denke skrev:
100% medveten om att jag kommer få äta upp det här: jag är all in på att göra en KS-tatuering så fort vi har spikat en logotype. Det har ni mitt ord på. :cool:

Haha fan vad jag ska spara en bild på detta så det finns bevis :D

Tips på tatuering till Denke...

1725620A-DA48-472C-A671-ADA660F1014F-3648-0000038E5B903043.jpg
 
Topp