Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

ny medlem och squale

Diskussion i 'Diskussion' startad av inc, 31 mars 2016.

1. inc
    Trådstartare

inc Bonde

först vill jag säga hej och tack för framtida tips från er som vart här kort som lång tid, har tittat mycket på squale klockor men trodde inte att det skulle bli en 2002 då jag tittat mest på vintage och 1521 modellen...men hitta en 2002 till riktigt bra pris och som ny, måste bara säga den är underbar på armen och känns mindre än vad man tror, nytt armband är beställt då nuvarande är för litet

Bifogade filer:

Ärk, Simpatico, CptSlow och 2 andra gillar detta.
  2. Moorflax

Moorflax Friends of KS

Från:
    Norberg
    Trevlig kloss! Det finns en tråd om Squale om du vill nörda ner dig lite extra. Välkommen!

inc gillar detta.
  3. inc
    Trådstartare

inc Bonde

har läst och läst och därför är det konstigt att jag valde en 2002 som första klocka...tycker inte att det är en kloss men vad vet jag :)

4. Mforce

Mforce Biskop

2002 är helt rätt. Kul med en som färre har plus att det är en väldigt skön design.
    Fyll gärna på squale-tråden med bilder.

Välkommen.

5. inc
    Trådstartare

inc Bonde

då jag kommer hålla mig till squale så skulle det vara roligt om någon har en länk till squale-tråden

6. Clark Kent

Clark Kent Präst

7. xTZ

xTZ Stadsbo

8. inc
    Trådstartare

inc Bonde

man tackar, som sagt ny här så tar sin "tid" att få koll

willbur, paradis och xTZ gillar detta.
  9. Gap36

Gap36 Stadsbo

Välkommen!