• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Ny/oanvänd Orient Bambino - Sista pris: 850 inkl. frakt!

Säljer en helt ny och oanvänd Orient Bambino (ER24004B) med svart urtavla.
Säljer den då jag fick den i present och tycker inte riktigt att det är min typ av klocka.
Plasten runt spännet är kvar och det följer naturligtvis även med internationell garanti.
Klockan är köpt på creationwatches.com.

Info om klockan (från creationwatches.com):

Orient Bambino Series
Stainless steel Case
Genuine Black Leather Strap
Caliber: (ER)48743
Self Winding Automatic Movement
21 Jewels
Made In Japan
Hardened Mineral Crystal Glass
Black Dial
Buckle Clasp
Silver Tone Hands And Markers
Analog Display
Date Indicator
Screw Case Back
40 Hours Power Reserve
50m Water Resistance

Case Diameter: 42mm (With Crown)
Case Diameter: 40.50mm (Without Crown)
Case Thickness: 11.80mm
Band Width: 20mm

Pris: 1000kr 900kr sista priset 850kr inkl. frakt, annars skickar jag tillbaka den. Kan även säljas f2f i Härnösand. Kostade 950kr + att det tillkom tull och moms på 160kr, så kostade drygt 1100kr från creationwatches.com.

Kan ge retur på klockan om den inte stämmer överens med min beskrivning (ska då skickas tillbaka samma dag och i oanvänt skick).





 
Topp