Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Ny/oanvänd Orient Bambino - Sista pris: 850 inkl. frakt!

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Mikael Nilsson, 14 oktober 2014.

1. Mikael Nilsson
    Trådstartare

Mikael Nilsson Bonde

Säljer en helt ny och oanvänd Orient Bambino (ER24004B) med svart urtavla.
    Säljer den då jag fick den i present och tycker inte riktigt att det är min typ av klocka.
    Plasten runt spännet är kvar och det följer naturligtvis även med internationell garanti.
    Klockan är köpt på creationwatches.com.

Info om klockan (från creationwatches.com):

Orient Bambino Series
    Stainless steel Case
    Genuine Black Leather Strap
    Caliber: (ER)48743
    Self Winding Automatic Movement
    21 Jewels
    Made In Japan
    Hardened Mineral Crystal Glass
    Black Dial
    Buckle Clasp
    Silver Tone Hands And Markers
    Analog Display
    Date Indicator
    Screw Case Back
    40 Hours Power Reserve
    50m Water Resistance

Case Diameter: 42mm (With Crown)
    Case Diameter: 40.50mm (Without Crown)
    Case Thickness: 11.80mm
    Band Width: 20mm

Pris: 1000kr 900kr sista priset 850kr inkl. frakt, annars skickar jag tillbaka den. Kan även säljas f2f i Härnösand. Kostade 950kr + att det tillkom tull och moms på 160kr, så kostade drygt 1100kr från creationwatches.com.

Kan ge retur på klockan om den inte stämmer överens med min beskrivning (ska då skickas tillbaka samma dag och i oanvänt skick).

Sandkvist gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps