• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny Omega PO för 27K?!

Frosse

Cartier
Plus tull och moms?
Min upplevelse är att responsen från chrono4 är värdelös. 1 av 20 svarar när man vill köpa något och frågan är om ens allt finns eller om det är ren reklam.

Där har du något, moms och tull försvann helt ur min ekvation. Samtidigt har jag för mig att jag sett en helt ny PO för 29K av en trusted seller i Italien? Själv har jag ingen erfarenhet av chrono alls.
 

mouqvist

Rolex
Plus tull och moms?
Min upplevelse är att responsen från chrono4 är värdelös. 1 av 20 svarar när man vill köpa något och frågan är om ens allt finns eller om det är ren reklam.
Tycker exakt likadant. Skitjobbigt att säljarna inte hör av sig, sen får man ett mail från Chrono24 där man ska berätta om det blev affär eller ej, orkar inte svara längre.
 
  • Like
Reactions: par

pnt

Rolex
2-Faktor
Tycker exakt likadant. Skitjobbigt att säljarna inte hör av sig, sen får man ett mail från Chrono24 där man ska berätta om det blev affär eller ej, orkar inte svara längre.

Har samma erfarenhet jag också tyvärr... förstår inte hur det kan vara så dålig respons tillbaka, oavsett om varan är såld eller inte.
 

Belic

Cartier
Finns flera PO för 29-30 000 som är trusted och ligger i Italien. Virtuoso och Bodoni srl var några förut iaf. Det diskuterade tidigare på forumet, tror den hette "ref på italienska klockhandlare" eller liknande.
 
Topp