Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Ny Omega PO för 27K?!

Diskussion i 'Diskussion' startad av Frosse, 12 januari 2014.

1. Frosse
    Trådstartare

Frosse Borgare

Från:
    Feskekôrka
  2. par

par Friends of KS

Plus tull och moms?
    Min upplevelse är att responsen från chrono4 är värdelös. 1 av 20 svarar när man vill köpa något och frågan är om ens allt finns eller om det är ren reklam.

3. Frosse
    Trådstartare

Frosse Borgare

Från:
    Feskekôrka
    Där har du något, moms och tull försvann helt ur min ekvation. Samtidigt har jag för mig att jag sett en helt ny PO för 29K av en trusted seller i Italien? Själv har jag ingen erfarenhet av chrono alls.

4. Tycker exakt likadant. Skitjobbigt att säljarna inte hör av sig, sen får man ett mail från Chrono24 där man ska berätta om det blev affär eller ej, orkar inte svara längre.

par gillar detta.
  5. puonti

puonti Friends of KS

Från:
    Borås
    Har samma erfarenhet jag också tyvärr... förstår inte hur det kan vara så dålig respons tillbaka, oavsett om varan är såld eller inte.

6. Belic

Belic Stadsbo

Finns flera PO för 29-30 000 som är trusted och ligger i Italien. Virtuoso och Bodoni srl var några förut iaf. Det diskuterade tidigare på forumet, tror den hette "ref på italienska klockhandlare" eller liknande.

7. Frosse
    Trådstartare

Frosse Borgare

Från:
    Feskekôrka
    Här har vi en bland annat, 28K och italienare.

http://www.prestigiodeltempo.it/scheda.asp?id=18718

Belic gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield