• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny på forum och ev nytt på armen

UncleBear

Panerai
Ny på forumet.
Otacksamt när man efter passivitet efterfrågar hjälp i första tråden. Har idag en Rolex GMT II, Tag Heuer Monaco Steve McQueen och lite annat. Fick idag hem en Alexander Shorokhoff som jag är lite sugen på. Uret har 7750 verk.
Bra eller dålig kombination är den enkla frågan.
Utveckla, avveckla eller inveckla gärna min fråga. Det gäller såväl verk som komplettering av nytt ur till övriga klockor.
Bilderna är resultat från IPhone och i kombination med min inkompetens av foto.
Alexander Shorokhoff klockan har dessutom plast på glaset vilket inte höjer kvalitet på foto.

Ber om överseende men tacksam för svar.
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Ny på forumet.
Otacksamt när man efter passivitet efterfrågar hjälp i första tråden. Har idag en Rolex GMT II, Tag Heuer Monaco Steve McQueen och lite annat. Fick idag hem en Alexander Shorokhoff som jag är lite sugen på. Uret har 7750 verk.
Bra eller dålig kombination är den enkla frågan.
Utveckla, avveckla eller inveckla gärna min fråga. Det gäller såväl verk som komplettering av nytt ur till övriga klockor.
Bilderna är resultat från IPhone och i kombination med min inkompetens av foto.
Alexander Shorokhoff klockan har dessutom plast på glaset vilket inte höjer kvalitet på foto.

Ber om överseende men tacksam för svar.
Hej och välkommen! Ser tyvärr inga bilder... Btw, har faktiskt aldrig hört talas om "Alexander Shorokhoff", men alltid kul med att lära sig nya saker :) Såg väl helt ok ut, då jag googlade snabbt, men kanske inget jag själv skulle köpa. Visa gärna upp några bilder på GMTn och Monacon!
 
D

Deleted member 1265

Guest
Tryck ladda bild, tryck lägg till bild, välj bild/bläddra, vänta. Tryck img texten, kopiera denna text, lägg in text i tråd. (Superenkelt, men lät jobbigt när jag förklarade av ngn anledning)
Välkommen hursomhelst!
 

UncleBear

Panerai
Tryck ladda bild, tryck lägg till bild, välj bild/bläddra, vänta. Tryck img texten, kopiera denna text, lägg in text i tråd. (Superenkelt, men lät jobbigt när jag förklarade av ngn anledning)
Välkommen hursomhelst!
Tack, nu känns livet enklare att leva...
gör ett försök och innan jag får till bilderna så är klockan till höger frågan som är aktuell om ryssen till höger (som bygger klockor i Tyskland)
/B
 

UncleBear

Panerai
Tack, nu känns livet enklare att leva...
gör ett försök och innan jag får till bilderna så är klockan till höger frågan som är aktuell om ryssen till höger (som bygger klockor i Tyskland)
/B
Om jag inte lyckas få till en meningsuppbyggnad, kanske det inte är så svårt att förstå att jag misslyckas med bilderna...
Kolla profilbild (som jag lyckades få till) för de kommentarer jag önskar.
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
sL8lCnZ.jpg
 

UncleBear

Panerai
Mitt internationella inslag i form av språk är inte optimalt inte heller mitt försök.
Men din fråga är rätt om jag vill veta vad din Grand Seiko betingar.
Nyfiken eftersom det är en klocka som jag gärna vill ha!
Må gott
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Mitt internationella inslag i form av språk är inte optimalt inte heller mitt försök.
Men din fråga är rätt om jag vill veta vad din Grand Seiko betingar.
Nyfiken eftersom det är en klocka som jag gärna vill ha!
Må gott
Grand Seiko 61GS beroende på referens borde ligga mellan 10-20k för fina ex. Sen finns det dem med solid 18k guldboett som ligger betydligt högre i pris.
 
Topp