• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny på forumet söker Beg Cartier Love brachlete

Sammix

Omega
Ny här på forumet. Älskar klockor har för närvarande en rolex hulk samt en refinedhardware P4 Atlas.
Nu är jag på jakt efter ett begagnat Love brachlete till min blivande fru. Någon här som vet någon handlare/sida man kan hitta detta på? Sverige eller utomlands spelar ingen roll.

Bifogar en liten bild på mina skönheter

Tacksam för svar /s ATTACH=full]146394[/ATTACH]
image.jpg
image.jpg
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Hej och välkommen

Du kan alltid lägga en köpesannons här på forumet, man vet aldrig vad som kan finnas.
Såg att det var ett armband, kanske inte faller under kriterierna för K&S men det får du kolla upp.

Vad är det för klocka du har där ?
 

Sammix

Omega
Hej och välkommen

Du kan alltid lägga en köpesannons här på forumet, man vet aldrig vad som kan finnas.
Såg att det var ett armband, kanske inte faller under kriterierna för K&S men det får du kolla upp.

Vad är det för klocka du har där ?


En refinfhardwere litet amerikanskt märke som kör mycket Limeted och custom klockor.
Kul att vara lite ensam om nåt
Tack ska testa slänga ut en annons
 
Topp