• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny på klocksnack, hur lägger man in annons??

JohnDoe

Rolex
Att lägga in en till tråd som är en kopia på din tråd för en stund sedan med enda syfte fylla på inlägg för att få en gratisannons är väl inte helt ok... Tror responsen på din annons inte kommer vara så stor.
 

JohnDoe

Rolex
Jo ny här, men på vilket sätt skulle en ny tråd "hur skapar jag en ny annons" vara en presentation. Inte så stor skillnad på detta forum ocg resten av internet. Men nu har du ju nått ditt syfte genom att svara på lite mothugg så ut med annonsen då
 

Code

AKA Vincent B
Ja men det var INNAN JAG läste att man var tvungen och skriva 20inlägg...jaja den kommer..
 

Code

AKA Vincent B
Allvarligt hur lägger man in en annons på "Handla Byt/sälj" ?? går in där sen då?? Har över 20 inlägg samt varit med över 1 vecka...
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Om jag vill skiva inlägg i "Köpes" efter en Citizen Promaster ny0040-09EE, vart och hur gör jag detta?

1 veckas medlemsskap och 20 inlägg innan du kan lägga in annonser på köp &sälj.

Skärmavbild 2019-04-14 kl. 10.18.15.png
 

HSK

Patek
2-Faktor
Om jag vill skiva inlägg i "Köpes" efter en Citizen Promaster ny0040-09EE, vart och hur gör jag detta?
1 veckas medlemsskap och 20 inlägg innan du kan lägga in annonser på köp &sälj.

Skärmavbild 2019-04-14 kl. 10.18.15.png
Även om du inte kommit upp i dessa siffror för att kunna posta egna annonser så kan du fortfarande inleda PM-konversationer med andra medlemmar, t.ex. denna som har en säljesannons ute på klockan du söker. ;)

https://klocksnack.se/threads/citizen-ny0040-09-nytt-pris.106703/
 

Tompappa

Breitling

Hotshot

Rolex
2-Faktor
Hur gäller kutym här, är priser prutbara eller ligger fast pris? Vill helst inte stövla in och förstöra för alla andra...

Vett och etikett :) klart att det ofta finns prutmån och sköter man det snyggt och är trevlig så brukar det inte vara några klagomål från någons håll. Sedan kanske det är dumt att skicka 20 skambud bara för att göra ''fynd'' (typ som på Blocket). På KS brukar ofta annonser som är helt ute och cyklar med ''fel'' priser lyftas och kommenteras i olika trådar :)
 

Orlok

Omega
2-Faktor
Vett och etikett :) klart att det ofta finns prutmån och sköter man det snyggt och är trevlig så brukar det inte vara några klagomål från någons håll. Sedan kanske det är dumt att skicka 20 skambud bara för att göra ''fynd'' (typ som på Blocket). På KS brukar ofta annonser som är helt ute och cyklar med ''fel'' priser lyftas och kommenteras i olika trådar :)
Bägge de trådarna där "fel" priser oftast kom upp är numera tyvärr låsta, för tillfället i alla fall, men om man söker på köp och sälj så hittar man oftast en hyfsad prisbild.
:)
 

glodbug

Omega
Tack för svar. Finns det någon förklaring till varför det är så ”stora” krav för att få posta i Lifestyle? I Köp & sälj finns det en risk för scam så den köper jag (pun intended) :D
 
Topp