• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny säljchef på jobbet....

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Finns en säljchef hos oss som har en SS Chrono.som alltid går runt med samtliga 3 kronor helt uppskruvade!! När jag frågade om det var ett medvetet val så fick jag svaret...nej..det bara blir så trots att han skruvar in dem när han upptäcker det...men till slut orkade han inte åtgärda det........
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Min kompis kronograf var sönder, för den stora sekundvisaren fungerade bara när man tryckte på knappen...
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Haha... Det roligaste är kanske att det skulle kunna varit jag för typ 2 år sen.

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

David

Bödeln
meo_swe skrev:
Var det bara jag som fick ett sug att gifta sig? :lol:

Inte alls!

Däremot funderar jag på om mannen med jeans, kavaj och färgglad skjortkrage inte hade en fullt legitim anledning att ha kronografen igång. Om min varit igång för att hålla reda på parkeringstid (särskilt viktigt i Nordstan, där varje påbörjad timme kostar för hela timmen) hade "förnärmad" inte riktigt räckt till för att beskriva min sinnesstämning.
 
Topp