• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny sammarbetspartner på KS!

Glusch

Cartier
Välkomna Brookfield! Får dock ta och vänta några år innan jag tar och använder mig av era tjänster på grund av åldersgränsen. Ändock roligt att se nya samarbetspartner på forumet!

@Spencer66, tror att länken i första posten möjligen är trasig, får "fel" när jag klickar på den!
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Och vad tror du detta skulle kosta i pengar och resurser att köra ett personligt möte med varje individ som vill försäkra?
Dyrt men det lockar kunder.
Att ha ett möte behöver inte att man ses irl. Man kan ha möte på exempelvis Skype. Det skulle vara professionellt och visa att man är mån om sina kunder och deras personliga behov. Skulle ansetts vara premium och riktigt serviceminded och definitivt något man skulle betala mer.
Trist att generalisera och säga du är under 25 så du är för risky för att ens försäkra, du är 25-30 så du ska betala 3ggr så mycket som en som är 50 ish.

Skitsamma det är spekulationer och lite ot. Hade jag drivit ett försäkringsbolag hade jag haft personliga möten för att göra företagets varumärke till premium och visa att man är serviceminded och mån om sina kunder
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Dyrt men det lockar kunder.
Att ha ett möte behöver inte att man ses irl. Man kan ha möte på exempelvis Skype. Det skulle vara professionellt och visa att man är mån om sina kunder och deras personliga behov. Skulle ansetts vara premium och riktigt serviceminded och definitivt något man skulle betala mer.
Trist att generalisera och säga du är under 25 så du är för risky för att ens försäkra, du är 25-30 så du ska betala 3ggr så mycket som en som är 50 ish.

Skitsamma det är spekulationer och lite ot. Hade jag drivit ett försäkringsbolag hade jag haft personliga möten för att göra företagets varumärke till premium och visa att man är serviceminded och mån om sina kunder
Tyvärr saknar ditt inlägg verklighetsanknytning. Du är en större risk än jag eftersom du är ute och härjar på nätterna. Det kan du aldrig snacka bort.
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Tyvärr saknar ditt inlägg verklighetsanknytning. Du är en större risk än jag eftersom du är ute och härjar på nätterna. Det kan du aldrig snacka bort.
Kan inte säga om du är ironisk eller inte. Men "Du är en större risk än jag eftersom du är ute och härjar på nätterna."
Känns iaf väldigt ironiskt. :facepalm:
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Kan inte säga om du är ironisk eller inte. Men "Du är en större risk än jag eftersom du är ute och härjar på nätterna."
Känns iaf väldigt ironiskt. :facepalm:
Skulle det inte slå ut varandra då? Du är ju beredd på att betala mer, för att få personliga möten, medan du som ung redan automatiskt får betala mer, eftersom yngre är mer utsatta för just risker.
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Vad menar du? Bli äldre och skaffa barn så ska du se hur tråkigt liv och hur bra premier du får. :)
Det blir vad man gör det till :) mamma och pappa är ute och röjer på krogen betydligt mer än mig som spenderar nätterna med träning i garaget, bio, filmkväll eller sällskapsspel hos vänner 355 av 365 dagar av året ish då 90% av krogbesöken blir av på sommaren. Gillar inte krogen, gillar hemmafester. De gå gångerna jag går ut så är det alltid uber hem. På det så är jag nog mer kapabel till att försvara mig själv än båda mina föräldrar så vet inte vem som löper störst risk.
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Skulle det inte slå ut varandra då? Du är ju beredd på att betala mer, för att få personliga möten, medan du som ung redan automatiskt får betala mer, eftersom yngre är mer utsatta för just risker.
Det beror på avtalen. Då kan de dra in på äldre också som de tappar på vissa ungdomar. Tycker det ska vara jämnlikt. Sjukt att kategorisera folk så enkelt när det skiljer så mycket. Skitsamma, vi är inte ot men vi svamlar i spekulationer och orelevans. Vi har iaf en ny sponsor som jag tycker passar perfekt och tror kommer gynna många medlemmar över 25
 
Topp