Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Ny SKX007

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av zesj, 26 maj 2013.

1. zesj
    Trådstartare

zesj Bonde

Från:
    Lund
    För tredje gången har jag införskaffat en Seiko-dykare och inser återigen att det inte är min grej. Aja, någon har säkert glädje åt att jag inte lär mig min läxa :).

Klockan är helt ny och har enbart burits (läs "provats") av mig inom hemmets väggar. Gummit som följde med är inkluderat, samt en Seiko oysterlänk som jag köpte begagnad för 250 kr (även den verkar vara i fräscht skick).

1400 kr så kommer den rekommenderat till dig. Ligger du inne med någon schysst dykare i midsize-format är byte intressant.

Tråkigt att inte ladda upp bilder, men ja, är du sugen vet du antagligen hur en ny SKX007 ser ut...

Frele gillar detta.
  2. tim ur länk

tim ur länk Friends of KS

Hej, Jag har en Orient CEM65008B Ray. Kan det vara ett intressant byte? Fick hem den för ett par veckor sedan.

3. zesj
    Trådstartare

zesj Bonde

Från:
    Lund
    Klockan hann bli OHPF. Hojtar om det inte skulle gå igenom.

4. tim ur länk

tim ur länk Friends of KS

Ok, bra med lite alternativ!

Sjöö Sandström Royal Straps