Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Ny Tag Heuer med tomt garantikort

Diskussion i 'Diskussion' startad av Belic, 29 oktober 2013.

1. Belic
    Trådstartare

Belic Stadsbo

Hej!

En vän till mig beställde en Tag Heuer från Amazon/Perfect Timing. En gråhandlare med bra omdömen. När han fick sin klocka fanns allt man kan förvänta sig förutom att garantikort inte var ifyllt. Varken datum eller stämplar eller namn.

Betyder detta att garantin inte gäller? Finns det något sätt att lösa detta på?

Trodde att de flesta gråhandlare idag skickade klockor med stämplade cert från olika ADs runt om i världen.

MVH
    Belic

2. Bolio

Bolio Friends of KS

Från:
    Norrland
    Med ej ifyllt cert gäller inte garantin och jag tror det är väldigt svårt att få det fixat efteråt. Det finns tyvärr rätt många gråhandlare som inte har det på sina cert, det är nått man måste kolla upp innan.

Tråkiga svar men jag tror inte det går att fixa i efterhand.

3. Daniel J

Daniel J Bonde

Från:
    Trollhättan
    Kortet måste vara ifyllt för att gälla, bara AD som sålt klockan som kan fixa det.

4. Belic
    Trådstartare

Belic Stadsbo

Ja det var riktigt tråkigt att höra. Han ska maila perfect timing nu och höra vad dom har att säga.

Mårtenssons ur Brookfield