• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny tavla i 18039. Varning för somriga färger.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Snyggt jobbat Lebisch, hade jag ägt en vitgulds DD så hade den röda tavlan suttit på för länge sedan, den är så super nice ;)!
 

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Friskt och vågat! En kul kombination. Kan tänka mig att det är svårt att ta rättvisa bilder på den.
Tummenupp! :)
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Haha, det blev bra! Lite vågat kanske. Kommer säkert bli en dragkamp där hemma med frugan om den :D
 

Sond

Patek
Du brukar alltid ha rena bollträffar, men denna gång vet i gudarna... Så jag säger diss. Men jag är inte sämre än att jag kan ändra mig om jag ser den typ tre gånger och först vänjer mig vid tanken, för att sedan tänka ja lite okey är den väl, och till sist; ja för f_n, klart det ska vara en plommonfärgad tavla..:D
 
D

Deleted member 1265

Guest
Supersnyggt!
Hur skulle du beskriva färgen? Ser ut att skifta lite mellan vinröd och svartvinbär?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp