• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny tavla till Daytonan??

Bolio

Panerai
Den du har el 1,3,6,9 vit eller blå går fet bort. Svart eller guld men du kan absolut sitta lugnt i båten med den som du har för den är nog faktiskt topp versionen.
P.S
Plz ingen vit
D.S
 

Bolio

Panerai
Låter bra efter denna dag vet jag inte om nerverna pallar så mycket mer. Tack för insticket börjar bli sjukt jobbigt med dina teasers :nailbiting:.
 

PIC

Cartier
2-Faktor
Jag gissar på att du beställt 9:an, med tanke på hur forumet utvecklats senaste veckan ;)

Men jag tycker nog 1:an är strået vassare.
 

Galaxy

Rolex
Har redan postat, men såg bild på tavla 1 med svart aligatorband, det var riktigt läckert!

Såg förresten att du blev postad på Whatchs instagram, grattis! :)

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
1 eller 5!

Passar på att ställa frågan här också: Går det att köpa och få en panda-racingtavla monterad på en stål-Daytona hos AD? (antar att dom bara byter till tavlor som stålisen säljs med).
Nope. Hos AD får du köpa stål-tavlorna bara om du har en i stål. Vill du ha vitguldstavlor till stålis så kan du köpa via TRF eller VRF tex. Kostar ca 10 lax
 
Topp