Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Ny tavla till Omega AT

Diskussion i 'Diskussion' startad av Joseph, 12 mars 2015.

1. Joseph
    Trådstartare

Joseph Stadsbo

Från:
    Stockholm, Sweden
    Föll pladask för den vita tavlan med guldindex och guldiga visare! Perfekt för sommaren. Problemet är bara att jag har noll koll på var man kan hitta delarna samt prisbild. Kikat på chrono utan lycka.
    Kan AD beställa in? Vad kommer hela kalaset kosta med byte?

Min AT är den äldre versionen.

PS: ber om ursäkt över felposten i K&S. Skyller på tapatalk

Bifogade filer:

2. Sundström

Sundström Friends of KS

Borde väl inte vara några svårigheter för en AD att skramla fram kan man tycka...

Nu gissar jag bara, men några tuss för tavlan och e till för bytet?

willbur gillar detta.
  3. Tomas Eriksson

Tomas Eriksson Friends of KS

Från:
    Prettogettot
    Hur har det gått, har du kontaktat någon AD? Jag gissar tyvärr att en AD inte kan/vill beställa och montera in delar från en "annan" modell. Läst personer rapportera på watchusseek om personer som blivit nekade att köpa armband hos AD's om de inte haft med sig precis den modellen armbandet egentigen är gjort till. Men kolla, jag kan ha fel!

Annars har du ebay, tex: http://www.ebay.com/itm/Omega-Seama...368?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item27ee36bd58

4. Jokkmokkswe

Jokkmokkswe Lappskojsaren

Från:
    Sthlm
    Tror inte riktigt AD är så sugna att byta referens på din klocka. Då får du nog hitta en urmakare "runt hörnet"

5. Joseph
    Trådstartare

Joseph Stadsbo

Från:
    Stockholm, Sweden
    Såpass? Även om det bara är tavlan och visarna som skiljer de åt? Sett andra med t.ex DJ och Explorer II byta utan problem?

6. Jokkmokkswe

Jokkmokkswe Lappskojsaren

Från:
    Sthlm
    Menar du 16570 så får du lite betänktetid innan jag svarar.

7. cultshit

cultshit Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Sälj. Köp ny.

Tomas Eriksson gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield