• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny testpilot sökes för Steelix sökes.

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Tjena !

Efter Dagens Pajkastning för att jag la ut en bild med bara lite text och ingen utförlig recension.

tänker jag inte heller göra någon själv ;) men kanske lägga ut lite fina bilder..

Jag lovade 2 på forumet så här kommer andra chansen :)

Testpilot nr1. Scaramanga håller på för fullt och vi hoppas på en recension snart.

Han kammade hem det lätt förra gången med en mycket bra presentation av sig själv

rolig, positiv och mkt bra skrivit. Bilder är också ett plus

Anledningen att det bara blev 1 förra gången var att jag inte pallar all negativitet som har en förmåga att

smitta av sig här ibland, vi är väl här för att ha kul inte gnälla...konstruktiv kritik däremot är bra :)

Ni som sökte förra gången, gör gärna det igen...ni som ska gnälla låt gärna bli :)

Reglerna som förra gången testpiloten behåller klockan som tack efter test och recension.

Alla ansökningar på PM tack !!

Tack för ordet / Mathias

Ps. Denke kan du fixa rubriken blev lite galet..Tack :)

Beater1.jpg
 

Nexus

Panerai
Jag vill bara påpeka att jag kommer utsätta klockan för aktiviteter som Scaramanga antagligen inte ens kan stava till.
Om klockfan fungerar till att bila golv eller byta tändstift kan ju en dresserad apa klara av, men det finns bara en användare här som kan stresstesta den på riktigt.

Seså KS, bjud på lite lajks här så får vi se vilken testpilot som får "folkets röst" ;)
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Jag vill bara påpeka att jag kommer utsätta klockan för aktiviteter som Scaramanga antagligen inte ens kan stava till.
Om klockfan fungerar till att bila golv eller byta tändstift kan ju en dresserad apa klara av, men det finns bara en användare här som kan stresstesta den på riktigt.

Seså KS, bjud på lite lajks här så får vi se vilken testpilot som får "folkets röst" ;)


Eftersom jag inte kan svinga runt den i garaget så får du en like ;)
 

morrism

Audemars
Medans jag har det i urklipp:

SPECS:

Case diameter with crown: 47.99mm, Case diameter: 44.15mm , Lug to Lug: 50.50mm, Thickness: 10.78mm, Band Width : 22.00mm , Weight (including strap): 100 grams
Japanese Quartz Analogue ,371 Silver Oxide Cell (approx. 3-5 years) Solid 316L Stainless Steel, screw back, screw-down crown ,Heat-tempered, anti-glare, Mineral crystal(optional Sapphire crystal)
Brushed steel , Charcoal dial , Water Resistant 200M / 660FT
 

Nexus

Panerai
Nexus, du får nog berätta mer om dina testmetoder. Lägga den under en vägvält kan ju alla göra ;)
Vill ju inte avslöja allt på en gång, men jag kan namedroppa lite lätt : Florentine Flogging, Stilnoct, Jägermeister, Parmaskinka, Champagne, Prima Vuxenvård, Spyderco, Aioli, min knivsamling, Pistolskytte, rockband, Warhammer, Långduschar, Borta/Hemma-matcher, sunkkrogar, Xbox, allmän jävla bitterhet, Skyddsmasker. The list goes on som man brukar säga... ;)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vill ju inte avslöja allt på en gång, men jag kan namedroppa lite lätt : Florentine Flogging, Stilnoct, Jägermeister, Parmaskinka, Champagne, Prima Vuxenvård, Spyderco, Aioli, min knivsamling, Pistolskytte, rockband, Warhammer, Långduschar, Borta/Hemma-matcher, sunkkrogar, Xbox, allmän jävla bitterhet, Skyddsmasker. The list goes on som man brukar säga... ;)

Jaha?! En vanlig RicVin vecka alltså förutom alla jobbresor med jobbigt ölande...
801f730c797818d68f657948cd2a1df5.jpg
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Vill ju inte avslöja allt på en gång, men jag kan namedroppa lite lätt : Florentine Flogging, Stilnoct, Jägermeister, Parmaskinka, Champagne, Prima Vuxenvård, Spyderco, Aioli, min knivsamling, Pistolskytte, rockband, Warhammer, Långduschar, Borta/Hemma-matcher, sunkkrogar, Xbox, allmän jävla bitterhet, Skyddsmasker. The list goes on som man brukar säga... ;)

Porslinskrabba...?
 

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Tjena !

Lite news för er som följer tråden och som avslutas nu.

Bestämde precis att det får bli Masterkiller som får bli nästa testpilot.

Tack alla ni som sökte denna gång :) fler tillfällen kommer säkert längre fram.

Men kommer inte presenteras här, utan isåfall under säljes eller recensioner.

Vi hörs på en annan del av forumet.

Ha D / M
 
Topp