• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny Tudorambassadör

Gummo

Joker
2-Faktor
images.jpeg
...
 

Korwax

Omega
Känns som ett lyft för Tudor. Det mesta han är inblandad i brukar ju lyfta en del. Sen är han ganska stilig måste jag medge...;)
 

Hugii

Audemars
Undrar om Trump hade lyft mer än Beckham. Har svårt att tro att Beckham har rätt "följare" för att lyfta just Tudor.

Hade han varit en kassa ko då hade aldrig Breitling släppt honom. En sak är att sälja kallingar för 50kr.
 

Gummo

Joker
2-Faktor
För mig känns det som tillverkarnas posterpojkar/flickor kvittar rejält. Man köper inte en citizen aqualand pga Kelly Clarkson och jag kan tänka mig att köpa Omega trots deras infantila larv med 007.
Att marknadsföra klockor med hjälp av stjärnor kan ju ta oväntade vändningar! Tag Heuer kan vara glada att de lämpade över sexmissbrukaren och rattfyllot till Rolex.

IMG_1913.JPG
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
För mig känns det som tillverkarnas posterpojkar/flickor kvittar rejält. Man köper inte en citizen aqualand pga Kelly Clarkson och jag kan tänka mig att köpa Omega trots deras infantila larv med 007.
Att marknadsföra klockor med hjälp av stjärnor kan ju ta oväntade vändningar! Tag Heuer kan vara glada att de lämpade över sexmissbrukaren och rattfyllot till Rolex.

IMG_1913.JPG
Han ser lite trött ut
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Känner lite meh, lökigt. Jag hade velat se sponsrade äventyrare använda klockorna Påriktigt istället för posörer. När man själv inte pallar klättra berg eller köra djuphavsdykning är det kul att se andra göra det med samma klocka :D
 

B Wooster

Panerai
2-Faktor
Vilken BB om man får fråga?
Jag siktade på en svart med ETA, men just nu snurrar det lite med tankarna så jag sitter på händerna.
På den kortsiktiga önskelistan finns ju i övrigt DJ, Speedmaster och plötsligt nytillskottet Royal Oak som puttat ut Reverso. Det är lite slagsmål om prioritering och ny/begagnad.

Så mycket klockor man skulle vilja ha..


//B
 
Känner lite meh, lökigt. Jag hade velat se sponsrade äventyrare använda klockorna Påriktigt istället för posörer. När man själv inte pallar klättra berg eller köra djuphavsdykning är det kul att se andra göra det med samma klocka :D

+1, det finns ett promotiontillfälle här!

Obs: Vloggare på youtube som "I travel the world experiencing life and adventure and yada yada, subscribe to my channel and follow me on instagram and please buy proteinicecream it tastes just like real icecream but with the texture of concrete yada yada" är inte äventyraren jag vill efterlikna.
 
Topp