• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nya 41,5mm Speedmaster '57 med 9300 verket

Rber

Audemars
2-Faktor
Bra skit eller bara skit?

Jag gillar att man kapat några millimeter på storleken och samtidigt lyckats klämma in 9300 Co-Axial verket. Snygg är den också!

nura5ura.jpg
 

Sond

Patek
Storleken bättre på den nya(som var snygg med de röda visarna) men tavlan och visarna snyggare på stekpannan..;)
 

rzc

Omega
Modeller med 9300 är lite väl höga/tjocka, känns lite som att ha ett höghus på armen ;)
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Riktigt najs, men varför är inte datumet i mitten av datumfönstret? :(
Kan det vara så att det är långsamt datumbyte (som har börjat för tidigt)?

Eller så är det bara så som Spencer säger och de är jäkla sopor hela bunten där borta på Omega.

Jag vill tro att det bara är en olycklig omständighet som har gjort att bilden jag snodde från Hodinkee visar detta.
 

Ricrob

Patek
Satan så snygg den är! Men som sagt, klent att skryta med 9300 hit och dit och inte lyckas centrera datumet..
 

chogge

Omega
Denna modell har precis dykt upp hos Rob Engström. Var inne idag och klämde på den, dom hade bara fått in den på länk och vit tavla. Riktigt fin men lite väl tjock/hög för mig. Länken var av exakt samma typ som aqua terran har.
Priset låg på ca 60 lax.
 
Topp