• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nya AP Navy...

...som visades på SIHH 2014 ser riktigt bra ut enligt mig, gillar ju min AP RO så mycket att jag börjat snegla även på en ROO -dock så finns inte finanserna men man kan ju drömma lite...

Gillar skarpt det blå gummit och orangea detaljerna på tavlan...

Hittar dock inget annat än rena produktbilder tyvärr...

Audemars-Piguet-ROO-Royal-Navy-Blue-Red-26470ST.OO_.A027CA.01.png


ap3-403x570.jpg




ap-403x570.jpg


Alla nya ROOs

Full-range.jpg
 

Isodor

Audemars
Kul i början men tror man tröttnar rätt snabbt , ser bra ut på produktbilderna men jag hade nog behållt din RO i längden.
 

Johan M

Cartier
För plottrig och ful krona och fula tryckknappar och infästningen av gummibandet suger. Jag tror också att man tröttnar på den rätt fort.
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Fattar inte att de envisas med dem där svarta fula jävla gummiplasttryckknapparna och kronan på ROO. Det drar bara ner helhetsintrycket för mig. Det är ju inte så att nån direkt skulle förväxla en Offshore med en vanlig RO utan dom...

F Ö vill jag ha en RO i guld. Punkt.
 
Fattar inte att de envisas med dem där svarta fula jävla gummiplasttryckknapparna och kronan på ROO. Det drar bara ner helhetsintrycket för mig. Det är ju inte så att nån direkt skulle förväxla en Offshore med en vanlig RO utan dom...

F Ö vill jag ha en RO i guld. Punkt.

Knapparna på dom nya är keramiska och inte i gummi som dom tidigare...dock fortfarande svarta! :cool:

http://blog.perpetuelle.com/sihh/sihh-2014-audemars-piguet-royal-oak-offshore-42mm-ref-26470/
 

BME

Cartier
Skulle kunna tänka mig att använde den blå på badstranden kanske men annars är det inte så mycket som tilltalar mig personligen med dessa...
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
...som visades på SIHH 2014 ser riktigt bra ut enligt mig, gillar ju min AP RO så mycket att jag börjat snegla även på en ROO -dock så finns inte finanserna men man kan ju drömma lite...

Gillar skarpt det blå gummit och orangea detaljerna på tavlan...

Hittar dock inget annat än rena produktbilder tyvärr...


Alla nya ROOs


...fugly...
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Jag undrar vad den nya ROO väger i helguld med guldlänk. Kan det vara uppåt en 400g? Någon som vet?
 
Topp