• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nya Blå Rolex GMTn...

...alla/många som köpte direkt verkar ha flippat, är det någon har kvar sin?

Lite längre brukar väl nyhetens behag sitta i???

Är det en hit eller miss? För tidigt att säga antar jag?

Vad tycker ni?
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Konstig klocka alltså.

Den är riktigt trevlig på vissa bilder, särskilt Rolex egna. I verkligheten är dock den blå färgen inte särskilt upphetsande.
 

Isodor

Audemars
Känns överlag som det är SJUKT mycket Rolex som flippats på forumet senaste månaderna...
Riktiga vandringspokaler!
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Konstig klocka alltså.

Den är riktigt trevlig på vissa bilder, särskilt Rolex egna. I verkligheten är dock den blå färgen inte särskilt upphetsande.

Tycker precis tvärtom. Dödsläcker irl och jävligt flat på Rolex egna bilder. Jag sålde min för att jag insåg att det räckte med en ny sportrolle. Den var alltså på intet sätt tråkig.
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Vad kallas den, "Gatorade" eller? Kanske inte lika slående som Pepsi, men tycker den faktiskt är jämnbördig, fast utan klassiker-stämpeln såklart. Borde kunna komma i alla möjliga färger i framtiden...
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Jag har inte kikat på den, men tänker göra det på Nymans i Vrås på måndag, men efter bilder jag sett på den så tycker jag den ser tokläcker ut.
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Är det nån av er med spåkulor som törs gissa på om det kommer en gmt pepsi til nästa år eller så?

Är inte så förtjust i den blå-svarta men en ny pepsi hade suttit som en pinne i en hundskit!
 

tim.stockholm

Cartier
2-Faktor
Jag köpte Fryken's gamla Gatorade och har haft den i en månad nu. Lilla färgklicken är lite rolig och den blåa nyansen är snyggare IRL än på produktbilderna, men helt ärligt så är den svarta mer prisvärd :)
 
D

Deleted member 1265

Guest
Bra tråd. Då har jag misstagit mig. Jag trodde det var värsta köpsuget på nya gmt'n. I själva verket kanske det är mer vanliga sub med eller utan datum som folk vill ha!?
 
Topp