• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nya DSSD - Hands on-foto

Falcone

Cartier
2-Faktor
Bu eller bä?

All credit till Giorgione på Orologi e Passione.

1407180903.jpg
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Nej, det där var inte snyggt tycker jag. Hade varit bättre med sunburst eller solid blå tavla. Den där toningen från blått till svart känns för plojig. Och den gröna texten för skrikig.

Men som vanligt ska man inte säga för mycket förrän man har sett den i verkligheten...
 

Belic

Cartier
Är detta på riktigt? Satan va ful den var! MMSade bilden till klockintresserade kompisar, såhär blev svaren:
"Är det ett skämt? Invicta som designat?"
"Haha ser ju fejk ut?"
"ClownSea"
"Ska det gröna likna sjögräs?"
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Vafan är detta? Riktigt konstig. Men som vanligt lär den bli eftertraktad eller något, det är ju en Rolex trots allt..
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Gillar att de slängde in lite grönt på tavlan, bilden gör den troligtvis inte rättvis.
Det är ingen Seiko, men helt okej!

Edit: Håller dock med om att det ser konstigt ut på bilden.
 

par

Patek
2-Faktor
Vet inte om jag sett tavlor tidigare som varit två färgade med övergående ton på det sättet. Iaf inte från något kvalitetsmärke.... Hoppas det inte stämmer bara:(
 

JayJay

Rolex
1655 var ju typ osäljbar på sin tid för att den ansågs ful om jag fattat saken rätt? Är knappast den allmänt rådande uppfattningen idag... har dessutom varit förhållandevis gynnsamt för värdestegringen att det inte var någon kioskvältare. Hur sommhelst så är inte heller jag begeistrad.... men det är ju Rolex så det kommer säkert sälja ändå.
 

egbert

Panerai
Tycker den var rätt frän, känns som något nytt. Lite comex feeling så där, med en iögonfallande text på tavlan. Samlarobjekt för framtiden?
 
Topp