• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nya DSSD - Hands on-foto

kirex

Cartier
Rolex
 

OBRKV

Cartier
Den är fresh! Fattar inte varför så många kräks, den ser väl trots allt ut som en Sub/SD har gjort i alla tider, bara lite roligare?

Haha, "roligare".
Är också lite förvånad över att det verkar som att många kommer drömma mardrömmar i natt. Det är ju inte så att YMII var eller ens är så värst snygg den heller. Tror många kommer ändra uppfattning lite efter att ha sett den live.
 

par

Patek
2-Faktor
Vi får se, just nu är jag mer positiv än den första bilden som läckte, den såg kass ut. Nu ser det helt ok ut. Synd att det ändå bara var en ny tavla. Visst hoppades nog alla på en helblå:)
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Så där, men är o andra sidan inte något DS fan. Kanske ändrar mig när jag får titta på den riktigt. Har hänt förr att jag tycker det ser mindre bra ut på bild men grym på riktigt.
 

Tony

Omega
Är det bara tavlan som skiljer på de två DSSD-modellerna?
Prisskillnader mellan modellerna?

Tack på förhand.
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Vänta bara om många år, kommer kallas SGSD (Single Green Sea-Dweller) och var lika eftertraktad som en röd sub! :D
 

Mkarlsson

Panerai
2-Faktor
Det är ju en jippoklocka, glöm inte det.. Jag gillar jag tavlan. Dock så kommer jag nte behöva oroa mig för att bära upp klumpen på de närmsta 10 åren med mina handleder:)
 

Veratio

Cartier
Men är den i vitguld?

Titanium case back. Alloy. Står ingenstans på Rolex hemsida iaf.

Tycker den var lite rolig. Ska bli kul att se IRL. Tycker att DeepSea är en snygg modell!
 
Topp