• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

nya Explorer II vs. nya Gmt

johning

Omega
Blev en 98as EXP 2 för min del. Jag gillar verkligen den vita tavlan... och i ett grått nato band så känns den fantastiskt bra på handleden! :D

Oavsett Exp 2 eller GMT: Köp den du gillar mest. Kan inte gå fel oavsett :D
 

hedbrg

Panerai
Eller....go banans och kör gamla expen
image.jpg

På att ha innan döden-listan
 

Svanen

Omega
Själv tycker jag att det är snyggt med en sportklocka som har vit tavla! Alltså Exp II.
GMT;n tycker jag är enklare och passar till allt, medans Exp II är lite större och svårare att ha till allt.. Men du kanske kan bära upp 42:an till din dagliga stil :)
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Själv tycker jag att det är snyggt med en sportklocka som har vit tavla! Alltså Exp II.
GMT;n tycker jag är enklare och passar till allt, medans Exp II är lite större och svårare att ha till allt.. Men du kanske kan bära upp 42:an till din dagliga stil :)

Näe det är inte svårt...går bära till allt ;)
GMT batman är dock en tjusig pjäs :)
FullSizeRender.jpg
 

M021

Rolex
2-Faktor
Explorer, gillar inte den nya Gmt blnr, men högst personligt. Skulle isåfall välja en sen 16710,
 
Topp