• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nya GMTn börjar landa

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Rolex är nuför tiden lika uphetsande som lokalpolitiken i Sölvesborgs kommun.... denna GMT är ett konkret bevis på det. Tänk vilken potential Rolex har.... Så blir det bara FUBAR...
 
T

Tobbe

Guest
Jag har börjat gilla den mer och mer, handlar för min del om att "vänja" sig :) Övertygad att den kommer växa med tiden, dessutom orkar jag inte längre hoppas på att Rolex någon gång i framtiden kommer att släppa en remake på Pepsi...
 
  • Like
Reactions: ZQT

sjobbe

Cartier
Tycker den är störtfin, ett steg i rätt riktning mot tvåfärgade bezels igen. Förhoppningsvis så får vi se en remake på coke eller pepsi i framtiden också. Kan tycka att den blåa färgen är något för mörk - tror den måste upplevas IRL dock :)
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Tycker det är snyggt med blått.
Sen gillar jag att Rolex vågar sticka ut och presentera sådana innovativa nyheter som nya färger på ex ringen :)
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Hmm...nog inget för mig. Kanske "växer sig fin" med tiden, men inget jag tycker om nu.
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor

Denna gamla GMT har en blå ring, har varit en diskussion om att den var för den japanska marknaden (om jag inte minns fel)
rolex_image.2835918.jpg
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Den helblå 1675:an ska vara en miltärversion som de skickade till typ Chile mm. Inläggen är flitigt kopierade och original kostar kring 4k usd st.
 
Topp