• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nya kläder till min chronolympic , Blått NOS är den värd....

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Blått är flott [emoji6]

ImageUploadedByTapatalk1430336319.010691.jpg

ImageUploadedByTapatalk1430336354.502250.jpg

ImageUploadedByTapatalk1430336369.011245.jpg


Nu kommer många säkert säga " Svart Tropic!!!" , men ne jag står på mig. Testade svart men blått är faktiskt snajsigare. Iaf idag [emoji3]

ImageUploadedByTapatalk1430336526.136080.jpg

ImageUploadedByTapatalk1430336543.095610.jpg

ImageUploadedByTapatalk1430336554.096009.jpg
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Jag är gubbgammal , tror du har missuppfattat detta ! [emoji3]


Det kanske är din förkärlek till klockarmband i glada färger och sånt som kontrastsömmar som förvirrar :D
Jag är född första kvartalet av 70-talet och är helt klart gubbe. Plus att jag är sur och blir förbannad på sånt som inte är nedtonat och enfärgat vilket ju är synnerligen gubbigt.

Den här gången får jag medge att det ibland fungerar att frångå sina principer...
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Så jäkla bra de där blåa tropicbanden. Hade själv ett till min Chronolympic och det var enormt bra! Bra val!
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Känns kul att ni gillade de ! Iof hade skitit i vad ni sa egentligen, hade kört blått även ifall ni röstat för svart hehe [emoji12][emoji2][emoji109][emoji122][emoji106]
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Det kanske är din förkärlek till klockarmband i glada färger och sånt som kontrastsömmar som förvirrar :D
Jag är född första kvartalet av 70-talet och är helt klart gubbe. Plus att jag är sur och blir förbannad på sånt som inte är nedtonat och enfärgat vilket ju är synnerligen gubbigt.

Den här gången får jag medge att det ibland fungerar att frångå sina principer...

Man kan ju skita i kontrastsömmar å dra på sig ett armband som framhäver de gula i visarna/index istället
Hehe
ImageUploadedByTapatalk1430511003.485587.jpg
 
Topp