Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Nya Omega Seamaster Chrono-diver

Diskussion i 'Diskussion' startad av 4cie, 7 juni 2013.

1. 4cie
    Trådstartare

4cie Biskop

Halloj,

Denna Seamaster presenterades på Baselmässan, dock finns det inte mycket information om den.
    Det man vet är att:
    Den har keramisk vridring
    Den blir 44mm stor
    Co-axial-verk (3330 eller 3313?)
    Pris?

Det har ju skrivits spaltmeter och blåsts i fanfarer när det gäller Omegas andra releaser i år, såsom GoodPlanet POn och Dark side of the moon Speedmastern.
    Denna är det dock tyst om.

Vet någon något mer om klockan?
    Tänkte att vi kan samla lite kunskap om denna i tråden :)

2. Aboynamedsue

Aboynamedsue Friends of KS

Från:
    O
    vet inget mer om klockan, men det verkar som det händer saker på omegas hemsida....

3. Aboynamedsue

Aboynamedsue Friends of KS

Från:
    O
    ... man möts av Nicole Kidmans sängkammarblick när man loggar in! Kunde ju vara betydligt värre

4. Kson

Kson Friends of KS

Va kommer priset ligga på?

5. vonhall

vonhall Friends of KS

Från:
    Lerum
    Den var snygg! Störde mig tyvärr en hel del på den vita texten som kändes malplacerad!

6. Isodor

Isodor Partyprinsen från Säffle

Från:
    sthlm
    Fick mail från Erikssons Urhandel

Omega Seamaster "Regatta", boetten håller 44mm, vattentät och kostar 43.100.-

Finns även i gult.

7. 4cie
    Trådstartare

4cie Biskop

Håller med om att texten känns lite felplacerad. Ser ut som att man fick ont om plats och blev tvungen att hitta någon lösning.

Vet inte om det är rätt modell? Det är ju ingen regatta-timer. Rätta mig om jag har fel men brukar inte en regatta-timer ha några runda ringar som Rolex Yachtmaster II och Omega NZL-32 har?

8. Camo00

Camo00 Friends of KS

Från:
    Malmö
    En Seamaster som är vattentät? Really?? :)

Tyckte den var snygg men den blir nog lite svårläst i vissa lägen? Tycker min vanliga SMP är det ibland...

Mårtenssons ur Brookfield