• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Nya Premium NATO-Straps till KS-Priser! Från 50:-/styck!

morrism

Audemars
Har fixat ett parti med Natoband åt er klockälskare för extremt förmånliga priser, den här gången har jag fokuserat på den absolut högsta kvaliteten. Alla band är givetvis helt nya och inplastade. Skriv ett PM med din beställning och adress så skickar jag banden så fort som möjligt. Skriv hur många och av vilken sort. Tar emot Swish (helst) eller banköverföring. Referenser och många nöjda kunder finns i Goodguys-tråden här.
Varför ska ni handla av mig och inte från t.ex. ebay?

1: Jag behöver inte era kortuppgifter, som riskerar att stjälas om du registrerar de online.
2: Frakten är blixtsnabb, ofta 1-2 dagar från lagd beställning, till skillnad från ebay där du riskerar att vänta upp till en månad innan du får grejerna.
3: Jag är tillgänglig nästan 24/7 på klocksnack vid frågor eller problem.

Frakt 10:- tillkommer vid beställning av 1 band, köp 2 eller fler så bjuder jag på frakten.

Standardkvalitet betyder absolut inte dålig kvalitet! De är bara lite styvare, mer matt färg och lite grövre väv. De har fortfarande sydda sömmar och inte limmat som på sämre varianter.

20/22mm:
Mörkt Olivgrönt Nato i glänsande mjuk kvalité, finvävd riktigt lyxig premium-version med sydda sömmar. 75:-

img_5701-jpg.116488


20/22mm:
Beige Nato i glänsande mjuk kvalité, finvävd riktigt lyxig premium-version med sydda sömmar. 75:-
Samma färg/modell/nyans/kvalite som nedan:
Beige-Nato-Strap-Rolex-Submariner-Credit-oslokiropraktoren.jpg


20mm:
Svart Nato i glänsande mjuk kvalité, finvävd riktigt lyxig premium-version med sydda sömmar. 75:-
r1wETkL.jpg


20mm:
"James Bond Original" grå linjer, Finvävd premium-kvalité. SLUT
Standard 50:-

OJv8zhi.jpg


20mm:
20mm Vanligt Svart standard nato. 50:-
fsm9bZB.jpg
Lite inspiration:

SANY1298c.jpg


rolex_submariner_black_and_white_nato_strap_grande.jpg


643df56e5e8411e3bae212a54e5f236d_7-612x576.jpg


speedyFIS.jpg


Returpolicy. Är du missnöjd på något vis, så är det fritt fram att returnera. Köparen står för frakt.
 

Bilagor

  • 20MMBLAND.jpeg
    20MMBLAND.jpeg
    25.3 KB · Visningar: 1,038
  • 20mmSTANDARD.jpeg
    20mmSTANDARD.jpeg
    23.2 KB · Visningar: 353
  • 20mmSTANDARD.jpeg
    20mmSTANDARD.jpeg
    27.6 KB · Visningar: 1,006
  • 20BOND.jpeg
    20BOND.jpeg
    33.3 KB · Visningar: 952
  • IMG_5701.jpeg
    IMG_5701.jpeg
    47.3 KB · Visningar: 954
  • IMG_5701.jpg
    IMG_5701.jpg
    62.6 KB · Visningar: 3,216
Senast ändrad:
Topp