Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

NYA Riktlinjer för annonsering på köp/sälj - och tips!

Diskussion i 'Diskussion' startad av Denke, 5 januari 2014.

1. Denke
    Trådstartare

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    KS'are

Den vakne har kanske redan noterat att vi har uppdaterat riktlinjerna för Köp & Sälj samt lagt till två trådar med tips för säljare respektive köpare. Ett stort tack till framförallt China för hans bidrag till tipstrådarna samt tack till er andra som kommit med förslag och synpunkter på köp/sälj.

Syftet är att dels styra upp riktlinjerna och dels att ge allmänna rekommendationer till både köpare och säljare. På detta sätt hoppas vi kunna bidra till att göra annonssidan till en jämförelsevis trygg och bra sida att använda för att göra bra klockaffärer för alla inblandade.

Läs gärna igenom de nya trådarna.

http://klocksnack.se/threads/nya-riktlinjer-för-annonsering-på-köp-sälj.17050/
    http://klocksnack.se/threads/tips-för-köpare.17056/
    http://klocksnack.se/threads/tips-för-säljare.17055/

:)

God fortsättning!

Skuggkastare, _jonte, san och 24 andra gillar detta.
  2. gruby

gruby Friends of KS

Bra gjort Denke samt alla andra inblandade (ingen nämnd ingen glömd) ;)

3. David

David Bödeln

Fantastiskt snyggt jobbat!

Denke gillar detta.
  4. Wi

Wi The Insideman

Från:
    Stockholm
    Otroligt bra Denke och resten av ledningen. Talar för alla klocksnackare när jag säger att ni gör ett fantastiskt jobb och vi uppskattar den tid ni lägger ner på forumet och oss medlemmar.

gruby och Denke gillar detta.
  5. Mforce

Mforce Biskop

RIktigt bra! Tack så mycket för allt arbete samt sajten som sådan.

6. SSL

SSL Friends of KS

Från:
    Blåkulla
    Kör!

7. daviden

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
  8. klockodile

klockodile Friends of KS

Från:
    Gbg
  9. JoberMan

JoberMan Politruk

Från:
    Minsk, Vitryssland
    Kanonbra jobbat, alla inblandade. Tack

10. petank

petank Stadsbo

Stort tack till China och Denke, samt alla andra som håller ordning på forumet!

11. aadde81

aadde81 Stadsbo

Från:
    SUNDBYBERG
    Förlåt om jag kommer med kritik men förstår inte logiken i de nya riktlinjerna för annonsering. I mitt fall får jag lägga upp annons men då jag inte kommit upp till 100 poster får jag inte posta i upplagda annonser, inte ens min egen. Vad är syftet? Är det för att undvika "kladd" i annonserna, i så fall finns det något som tyder på att "stammisar" kladdar mindre än de som inte blivit stammisar ännu? Knappast enligt min erfarenhet.

Nu idag blev min köpes-annons omotiverat "nedkladdad" (enligt mig), får jag bemöta det som skrivs där eller be dem sluta kladda? Svar nej vilket är fruktansvärt irriterande. Visst kan jag inom den närmsta kvarten okynnesposta 63 inlägg så jag kommer upp i 100 poster, men känns fel. Det kanske dock blir resultatet av det hela, att folk okynnesposter "skit" för att uppnå olika behörighetsnivåer härinne.

12. Jacob

Jacob Friends of KS

Såg din annons och i det fallet förstår jag fan din irritation.
    De två som valt din tråd som konversationsforum borde veta bättre.
    Forumledningen kanske kan städa den åt dig? Denke

13. Denke
    Trådstartare

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    En bra start kan vara att PM'a exempelvis mig.

Mårtenssons ur Brookfield