• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nya Rolex Deepsea enligt tidningen metro

ranepaj

Omega
"...har en urtavla som skiftar från mörkblått till svart beroende på vilket djup den befinner sig på"
IMAG0899.jpg


Wat?
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Man ska inte se sig på saker man inte kan.. Speciellt inte när halva Stockholm läser det..

Någon som vill skriva in med rättning?
 

F-L-P

Panerai
well, kanske inte så lyckat... men det är en mode reporter, lite synd bara att han tror sig kunna uttala sig om att det är "ett måste för alla klockintresserade" då de KS kommentarer jag minns från releasen låg någonstans mellan "määäh" och "jaha?".

Blir mer upprörd när jag i plaza watch läser om "heliumvalv" eller "silikonfjädrar" då de utger sig för att vara en klocktidning.
 

MBx

Cartier
Klockan med "djupfunktionen" är dessutom ett måste för alla klockintresserade.o_O

Om artiklar som denna kommit i tryck, hur är det med resten av tidningen?

Läser inte Metro frivilligt.:);)
 

orre

Cartier
"Ett måste för alla klpckintresserade." Metro den allsmäktige har talat, nu måste vi alla gå och inhandla varsin.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 
Topp