• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nya Rolex Explorer, när får vi den?

Songer

Omega
Som rubriken lyder, när landar nya Rolex Explorer som visades på basel tror man? Samt vad blir "rek-pris" hos AD?
Kommer kolla på en från kanske italien eller något annat land, vad tror ni om priserna på denna där?
Vissa klockor ligger ju ca 20% lägre där, ex pluswatch där jag har bra erfarenheter.
 

LEC16

Cartier
2-Faktor
I KS-podden diskuterades detta, exakt när visste dem inte men någon gång mellan juni och slutet slutet av året vad jag uppfattade det hela som
 

NickL

KS Explorers Club
2-Faktor
Tyckte jag läste någonstans att det skulle vara samma pris som för den gamla?
 

M.U

Rolex
Frågade Bergströms ang. nya YM. Där sa de att de eventuellt skulle få in dom i aug/september. Så bör väl vara samma med allt från Rolex?
 

Bikinigubben

Panerai
2-Faktor
I KS-podden har jag för mig att de sa allt i mellan maj och oktober och att det kunde komma massa i maj, lite då och då eller liknande.
 

tossefar

Cartier
Jag frågade på Relojeria Alemana i Palma i fredags. Enligt hans info skulle den komma i september (samtidigt som nya daytonan).
 
Topp