• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nya Rolex Yachtmaster...

....det har varit VÄLDIGT tyst om denna, ingen som gillar eller är intresserad?

Jag tycker den är snygg, känns marin med Stål, blått och rött...

Yacht-Master_The_new_Yacht-Master_HTML_Main.jpg
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
JAG tycker också den är GRYM!, tyvärr finns inte den blå till Mid YM ännu(?) annars hade det ju varit ett mod man lätt kunnat tänka sig... bättrar på läsbarheten, den grå är svår att läsa i risigt ljus, det är min enda invändning mot den.
 
Tavlar lär nog ser riktigt bra ut när man sitter i segelbåten med strålande sol, eller på en skön uteservering för oss bryggseglare....
 

David

Bödeln
Grym, skulle kunna tänka mig att byta TT-Sub:en mot den. Är dock inte helt övertygad om att det röda funkar, har inte sett en i verkligheten än.
 

Dubbes

Cartier
Den klockan hamnade lite i skuggan av Sky-Dwellern på årets Basel-mässa.
Eftersom det "bara" var en tavel-uppdatering, Såna blå tavlor kan var magiskt bra live.
Eller som det brukar vara ren katastrof. Det jag har hört är att den ska vara helt OK.
 

Preklin

Omega
Måste erkänna att den gått mig helt förbi men tycker den ser bra mycket snyggare ut med blå tavla. Finns den i butik?
 
Topp