• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nya tavelfärger till Royal Steel Classic

Klockvänner,

Vi fortsätter att utveckla utbudet och har plockat fram två nya tavelfärger till vår 36mm Royal Steel. De nya färgerna är Rose och Champagne!

Mer om dem kan ni läsa på vår site, och bilder ser ni nedan. I butik inom kort!

Hoppas ni gillar de nya tavelfärgerna! :)

IMG_8982.JPG

IMG_8983.JPG

IMG_8980.PNG
IMG_8981.PNG
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Någon (eller snarare @Clark Kent ;) ) som kan avgöra om det är typ samma rosa som på den gamla chronolinken med rosa tavla?

Tack för förtroendet :) Det verkar skilja sig en hel del i nyans även om jag bara har sett RS-tavlan på bild, plus att den nya tavlan är sunburst medan Chronolinkens rosa är solid. Ber om ursäkt för riktigt usla bilder, men man kanske får ett hum om skillnaden i alla fall.

Det ser nästan ut som att den nya tavlan går mot metallic medan min är mer babyrosa :)

fullsizeoutput_b9f.jpeg


fullsizeoutput_b9a.jpeg
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tack för förtroendet :) Det verkar skilja sig en hel del i nyans även om jag bara har sett RS-tavlan på bild, plus att den nya tavlan är sunburst medan Chronolinkens rosa är solid. Ber om ursäkt för riktigt usla bilder, men man kanske får ett hum om skillnaden i alla fall.

Det ser nästan ut som att den nya tavlan går mot metallic medan min är mer babyrosa :)

fullsizeoutput_b9f.jpeg


fullsizeoutput_b9a.jpeg

Tack. Typ så jag tyckte att det verkade. Lite åt sunburst på den nya och mer solid färg på chronolinken.
 
Topp