• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nybörjar breitling? <€><€>

Min första var en Colt GMT som jag köpte ny 2006. Inte med mig idag men gillar den fortfarande. Bra första Bratte.
image.jpeg
 

antikmartin

Cartier
2-Faktor
Navitimer är min favoritmodell men över 25000 kr är nog över instegsnivån så en tidig Chronomat där halva summan kan räcka . ( här är min )
image.jpeg
 
Senast ändrad:

DrDre

Patek
Breitling har två ikoner (minst), Chronomat och Navitimer, så ngn av dem vore väl trevligt?

Själv köpte jag en Navitimer nyligen från tidigt 90-tal (tror jag) som jag gillar. Efter tråden idag med en paketöppning med en mkt fin Chronomat, känns det som att nästa får nog bli en jämnårig sådan. Så här ser min ut.

 

natovintage

Rolex
2-Faktor
Breitling har två ikoner (minst), Chronomat och Navitimer, så ngn av dem vore väl trevligt?

Själv köpte jag en Navitimer nyligen från tidigt 90-tal (tror jag) som jag gillar. Efter tråden idag med en paketöppning med en mkt fin Chronomat, känns det som att nästa får nog bli en jämnårig sådan. Så här ser min ut.

Den var trevlig den!
 
Topp