• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyförvärv...

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Riktigt snygg! Den växer den där med tiden, har dock bara sett den på bild. Gillar även Pelagos och Heritage chronon.
Det är väl nån rackare här som sitter på båda?
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det är en snygg Tudor! Jag tror den kommer stå sig bra, till störst del då det inte är en renodlad reissue utan känns som en ny fräsch modell trots retroflirten. :)
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Mmm. Den har verkligen nånting. Tänker alltid -man kanske skulle..., varje gång jag ser den. Grattis!
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Först Tudor-tråden och nu den här. Man kanske skulle... :)

Grattis till en fining!
 

Dammen

Cartier
Snyggt! BB:n fortsätter vara populär. Tycks som Heritage Chronons populäritet inte var lika långlivad som denna verkar bli.
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Grattis! ;) Har funderat på att testa en Black Bay eller Pelagos. Kanske är läge för det snart. :)
 

Sullstrom

Panerai
2-Faktor
Stort grattis :)!! Kände precis som du gjorde för BBn innan jag första gången kände på den! Är riktigt nöjd med min och har inte alls tröttnat på den röda bezeln. Passar dessutom till mer än vad jag själv trodde från början, i klädväg alltså. Min säger hej!

RvqHFjv.jpg
 

PIC

Cartier
2-Faktor
Grattis
Tycker att den är svår på bild. Men i verkligheten är den riktigt snygg, skulle verkligen kunna tänka mig den.
 
Topp